Hur kan jag lämna in ett klagomål hos EXIT Toys?
I vår EXIT Service Portal du kan ordna allt angående din beställning. Du kan se vilka EXIT-produkter du har köpt, registrera en returförsändelse och även enkelt lämna in ett klagomål. Vår kundtjänst informerar dig om den fortsatta behandlingen av ditt klagomål inom 48 timmar. Läs mer om hur man lämnar in ett klagomål här.
Hur kan jag registrera en returförsändelse hos EXIT Toys?
I vår EXIT Service Portal du kan ordna allt angående din beställning. Du kan se vilka EXIT-produkter du har köpt, lämna in ett klagomål och även enkelt registrera en returförsändelse. Vår kundtjänst informerar dig om den fortsatta behandlingen av din retur inom 48 timmar. Läs mer om att registrera en retursändning här.
Kommer det att finnas några returkostnader?
Returkostnaderna för paketförsändelser är 119,00 kr och för pallförsändelser 229,00 kr. Detta beror på storleken och vikten på returförsändelsen. På EXIT Toys vill vi gärna göra vår del när det kommer till en bättre boendemiljö. Ett av våra hållbarhetsmål är därför att säkerställa att alla EXIT-produkttransporter hålls till ett minimum. Genom att ta betalt för returer hoppas vi kunna minska antalet returer. På så sätt bidrar vi tillsammans positivt till miljön.
Vilka är garantiperioderna för era produkter?
Produktspecifikationerna på vår webbplats anger garantiperioderna för våra produkter. Dessa skiljer sig åt mellan produkterna och i förekommande fall mellan produktdelarna.
Om en produkt inte uppfyller dina förväntningar och du vill returnera den kan du göra det upp till 21 dagar efter köpet. Du hittar mer information om returer i vår returpolicy .
Kan jag se produkterna från EXIT Toys i ett showroom?
Tyvärr har vi inget showroom eller fysisk butik. På vår hemsida har vi ett omfattande utbud av bilder, videor, produktspecifikationer och texter, vilket ger dig en utmärkt bild av våra utomhusleksaker. Undrar du över något? Kolla då i våra Vanliga frågor med svar eller kontakta vår kundservice för utförliga råd!
Min produkt är skadad, vad ska jag göra?
Blev ditt paket skadat under transporten, eller faller defekten inom garantin? Skicka då in en service- och garantiförfrågan i vår EXIT Service Portal. På så sätt får vi omedelbart all information vi behöver så att vi kan hjälpa dig på rätt sätt.
Blev ditt paket skadat på ett sätt där garantin inte gäller? I vår EXIT Service Portal du kan enkelt hitta nya reservdelar till din produkt. Dessa reservdelar kan också hittas på vår hemsida, på produktsidan för din beställda produkt eller på vår praktiska reservdelssida. Du kan enkelt beställa reservdelarna från vår hemsida själv så dina utomhusleksaker blir som nya igen på nolltid!
Min beställning är inte komplett, vad ska jag göra?
Det kan hända att din beställning består av flera paket och att pakettjänsten inte levererar alla samtidigt. Du kan följa din beställning i EXIT Service Portal. På så sätt kan du enkelt se om det fortfarande är paket på väg!
Har alla paket levererats till dig enligt track & trace, men saknar du fortfarande delar av dina utomhusleksaker? Lämna en begäran om service och garanti i EXIT Service Portal så ser vi till att de saknade delarna levereras till dig så snabbt som möjligt.
Jag behöver råd eller har en produktfråga, var kan jag ställa den frågan?